Boende i Vail?!

Chrille-82

Ny medlem
Boende i Vail?!
Jag och en kompis ska över och jobba i Vail kommande säsong. Är det ngn som vet vad det kostar att hyra ett hus i området och hur är standarn? Är det ngn mer som ska över och jobba eller säsonga i Vail?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp