Boende och i St Anton!

Jaay-Bone

Medlem
Boende och i St Anton!
Hello!!
Söker boende i St Anton, i slutet av Januari på obestämd tid... Sitter du inne på en plats och vill ha en till att dela hyran på så write me...

Och så får du väldigt trevligt sällskap oxå!!

// Jocke
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp