ellenhakman
Medlem
Boende och jobb säsong 2016/2017 i Bad Gastein
Nu börjar det närma sig vintersäsongen!
Mitt i Bad Gastein finns de två skibummar lägenheterna: Grey Mountain Lodge och Haus Salzmann
Grey Mountain Lodge: Helt ny renoverat förra vintern 15/16
Första våningen: Fullt utrustat kök, stort vardagsrum, badrum med dusch och badkar samt sovrum för fyra personer.
Andra våningen: Sovrum för 2, 4 och 6 personer, flera badrum med dusch.
Botten våning: Fullt utrustat kök, vardags rum och sovrum för fyra personer.
Två riktigt stora trädgårdar två olika nivåer som är kopplade till både första och andra våningen. Tvättmaskin och torktumlare är helt gratis.
Ligger nära centrum. Busshållplatsen är endast ett par hundra meter bort om man vill åka till något av de andra systemen som ingår i liftkortet.
-FULLT Haus Salzmann: Två rum, plats för 4 sängar, nyrenoverat kök, badrum med dusch, tillgång till balkong och härlig trädgård. Busshållplatsen ligger precis uranför dörren.
Alla boenden ligger ungefär inom 5 minuters gångavstånd till huvudliften, mataffären och alla barer i centrum. Resor med buss ingår i liftkortet.
Hyran för en plats i någon av dessa är 380 eu i månaden/person.
För alla tre boenden gäller även:
Wifi, vatten och el ingår i hyran.
Madrasser, täcken och kuddar finns på plats, sängkläder kan man antingen ta med sig själv eller köpa till för endast € 8.
Skidrum
Det erbjuds även jobb att städa någon dag i veckan, som är ett smidigt sätt att tjäna lite extra pengar men fortfarande ha mycket tid till åkning, after ski och allt annat roligt som finns att göra i Bad Gastein!
Hyrorna från december till mars är bindande, man kan även stanna längre om man vill det! Depositionen ligger på en månads hyra. Har du ytterligare frågor eller vill boka en plats kontakta mig via mail eller facebook:
Ellen Håkman
ellen.skibg@gmail.com
Bilder finns att hitta på min freeride profil.
Vi hörs!
Senast ändrad: