Boende och jobb

jenspens

Ny medlem
Boende och jobb
Hej. Jag trånar efter en vinter i alperna. Finns det någon som kan dela med sig av kontakter eller idéer hur man kan söka jobb så skulle jag bli mycket glad!

/jens
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp