Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tänkte dra till Red Mountain i slutet av januari - 08 och stanna mars ut. Är det någon som har tips på bra och billigt boende eller något annat matnyttigt?
Bra val av ställe. Gratulerar. Om du söker efter offpist finns det en hel del att finna med en 1 timmes klättring.
Vi var i Red förra januari, om jag minns rätt så var vi där i 10 dagar. Vi bodde på The Mountain Shadow Hostel. Ett billigt ställe för skidåkare. Träffade en massa människor där, T.ex en amerikan som bummat redan 60-talet.