Boende Red Mountain

demkc

Ny medlem
Boende Red Mountain
Tänkte dra till Red Mountain i slutet av januari - 08 och stanna mars ut. Är det någon som har tips på bra och billigt boende eller något annat matnyttigt?

/matte
 
Boende Red Mountain
Bra val av ställe. Gratulerar. Om du söker efter offpist finns det en hel del att finna med en 1 timmes klättring.

Vi var i Red förra januari, om jag minns rätt så var vi där i 10 dagar. Vi bodde på The Mountain Shadow Hostel. Ett billigt ställe för skidåkare. Träffade en massa människor där, T.ex en amerikan som bummat redan 60-talet.

Vi trivdes jävligt bra, rummen små men billiga.

http://www.mshostel.com/
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp