Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är ute efter boende antingen i Val Dísere eller st Anton.. allt av intresse! Tänkte dra mig mot alperna i nov/dec, åka bräda och jobba lite. Någon som vill dela boende med en norrlänning så hör gärna av er.
Jag och en kompis till mig tänkte också dra ner slutet av november eller början av december. Men eftersom vi bara är två stycken och det verkar vara lättast att hitta lägenheter för fyra så vore vi tacksamma om någon ville dela med oss. så är det. hör av dig om du fortfarande är intresserad. vad som kan vara kul att veta är att vi är två 20åringar från göteborg. helt underbara såklart. jaja....