Boende sökes!

Mack2

Ny medlem
Boende sökes!
Är ute efter boende antingen i Val Dísere eller st Anton.. allt av intresse! Tänkte dra mig mot alperna i nov/dec, åka bräda och jobba lite. Någon som vill dela boende med en norrlänning så hör gärna av er.
 
Boende sökes!
Jag och en kompis till mig tänkte också dra ner slutet av november eller början av december. Men eftersom vi bara är två stycken och det verkar vara lättast att hitta lägenheter för fyra så vore vi tacksamma om någon ville dela med oss. så är det. hör av dig om du fortfarande är intresserad. vad som kan vara kul att veta är att vi är två 20åringar från göteborg. helt underbara såklart. jaja....
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp