Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
JAg ska plugga tyska i St. Anton http://www.altitudestudies.com och undrar om det finns någon mer som ska det o har boende fixat med en säng ledig. HEj
fan ChamBenke, med ett sånt nick fattade jag inte att det var du,
Jag ska oxå ner med altitude, hoppas att de fixar boende åt mig, för jag orkar då inte anstränga mig för att fixa det.
Nu har de hört av sig om boende iaf, hade för € 22 i centrala anton, men då vi inte var tjejer så fick vi inte det ,
De ska försöka få tag på något annat till oss.