Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag har förstått så är det just att själva remmen är något elastisk och inte är stum som är själva grejjen. Det ger en bättre och jämnare kontakt med pjäxan, samtidigt som det har den positiva bieffekten att smalbenen skonas.erik121 sa:(...)
hemlisen med booster straps som jag uppfattar det är inte nått hokuspokus i själva bandet utan ett stadigt metallspänne som nyper fast ordentligt. ett kardborreband blir ju inte stumt på samma sätt utan tillåter alltid viss rörelse.
det är riktigt att de sitter elastiska band i den riktiga varan och kanske jag raljerade lite väl mycket, de finns säkert där av en anledning. jag kan ändå säga att jag inte märkt någon direkt skillnad i komfort eller prestanda när jag åkt med riktiga boosters jämfört med budgetvarianten. pjäxan smiter åt fint kring smalbenet och man får lite bättre kontakt med skidan i båda fallen. de booster straps jag provat är förvisso av den hårdare varianten och det är möjligt att man känner elasticiteten på ett annat sätt i de andra utförandena.Nojlas sa:Vad jag har förstått så är det just att själva remmen är något elastisk och inte är stum som är själva grejjen. Det ger en bättre och jämnare kontakt med pjäxan, samtidigt som det har den positiva bieffekten att smalbenen skonas.