Boots - Osiris d3?

Molnet

Ny medlem
Boots - Osiris d3?
Någon annan än jag som åkt/ åker på Osiris d3 boots? Tror bara de tillverkades en säsong.

Lite intresserad av vad någon annan tycker om dom då jag själv åkt på dom i 4 år tror jag, och de har fungerat problemfritt hela tiden.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp