Molnet Ny medlem 2008-03-26 Boots - Osiris d3? #1 Någon annan än jag som åkt/ åker på Osiris d3 boots? Tror bara de tillverkades en säsong. Lite intresserad av vad någon annan tycker om dom då jag själv åkt på dom i 4 år tror jag, och de har fungerat problemfritt hela tiden.
Någon annan än jag som åkt/ åker på Osiris d3 boots? Tror bara de tillverkades en säsong. Lite intresserad av vad någon annan tycker om dom då jag själv åkt på dom i 4 år tror jag, och de har fungerat problemfritt hela tiden.