Boots

June

Ny medlem
Boots
Jag fick ett par Vans boots fast den "saknar" innerskor. Fast det är inte så att man inte fick med den utan den är ergonomisk formad inne i skon. Det står även att den är ergonomisk formad, så nu undrar jag om det är någon som vad det är för boots jag fått? :)

Boots
Egonomisk anpassad = Anpassad för människan det är vad vi bla får lära oss i skolan. Är ditt problem att du är van med att det finns innerskor i dina boots och det inte finns på dom ?

Boots
Jo, jag vet vad ergonomisk är :P
Fast min fråga var om det var "ovanligt" med boots utan innersko eller om det är vanligt. För jag har bara haft boots med innersko och letade därför på internet efter boots utan innersko men kunde inte hitta några :)

Boots
det är rätt vanligt med skor utan löstagbar innersko ..... det är nog billigare att göra för företagen så då gör de sånna och säljer i olika paket.. för att få ned priset..

jag har haft en del med fast innersko.... jag gillar bara att kunna ta ut innerskon OM den blir blöt.. (nu blir inte mina skor blöta för de är vattentäta men iaf) ..

så kör på du... investera i en bra skotork bara å ta med dig till fjällen Om du åker på snoboardresa nånstans :)

/Pinn

Boots
Tackar, vet du om dom har något spec. namn? Btw, dom här bootsen jag har nu har någon vattentät funktion så man blir inte blöt :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp