Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag hade tänkt borra hål i min hjälm så att man kan skruva fast en skärm. det kommer antagligen försämmra
hjälmens funktion. men e det mkt? va tycker ni jag ska jöra? ska jag skita i det totalt?
Det är klart det försämrar i teorin och inget försäljarna råder till kanske, det är ju uppbyggt i en massa lixom för att ge stabilitet och säkerhet, men vet i fan om det skulle försämra så mycket i praktiken!
för att jag har en giro hjäl men ingen skärm till den, känns hjävligt onödigt å lägga ner massa pengar när man
redan har en schysst hjälm, TweakedAirstyle!!
men hur gör tillverkarna då?? om man borrar ett par schyssta hål så kan det väl inte försämmra hjälmens
funktion så mkt?
inligt tillvärkarna så om man trillar med hjälmen ska man köpa ny för att den blir skadad.
men den skyddar forfarande mycke bättre en en mössa. Lixom det e ju en risk att åka skidor det e det med allt så om din hjälm försämras så e det mycket lite. Det e nog väre att sätta klisermärken för limmet löser upp plasten.
Det är nog bättre med 2 borrhål i hjälmen än sprickor som inte syns från en fet krasch. Självklart är det bäst utan men jag tror skillnaden är liten.
Snickra dig tuff!
Tänkte bara tipsa om att det brukar finnas skärm med kardborre i sjyssta cykelaffärer, om du inte hittar nåt i skidbutikerna asså. Skippa borrning, inte värt att chansa med en så viktig pryl...