Boxbygge - Många bilder

Sjogras

Ny medlem
Boxbygge - Många bilder
Många har undrat hur man bygger en box, jag har, kan ju inte säga att det är något proffsbygge men denb höll när jag stod och hoppade på den brutalt och ihärdigt. Dom är ca 65cm höga, och 2 meter långa vardera. Den lägsta änden är ungefär 40cm.
PS. Jag och min polare har gjort all grafitti helt själva! De ni!

IMG_5935.jpg

IMG_5934.jpg

IMG_5933.jpg

IMG_5932.jpg

IMG_5931.jpg

IMG_5930.jpg

IMG_5928.jpg

IMG_5927.jpg

IMG_5926.jpg

IMG_5924.jpg

IMG_5923.jpg

IMG_5922.jpg

IMG_5919.jpg

IMG_5918.jpg

IMG_5917.jpg

IMG_5916.jpg

IMG_5915.jpg

Senast ändrad:
Boxbygge - Många bilder
haha jag la till www. på en av bilderna och då funkade alla. weeeird..

funkar dom nu?

Senast ändrad:
Boxbygge - Många bilder
riktigt välbygd ser den ut att vara! har ni byggt den helt själva ? isåfall kan ni ju fan titulera ut den tredje grisen i tre små grisarna och starta ett byggföretag..
jag leeasar er lätt!

Boxbygge - Många bilder
shit fan jag vill ju bygga en box men jag fattar inte ett skit hur man gör... hade inte direkt grymmaste betyget i träslöjd heller. kan ingen förklara hur man på lättast sätt gör en så enkel box som det bara är möjligt o göra?

Boxbygge - Många bilder
erykah sa:
shit fan jag vill ju bygga en box men jag fattar inte ett skit hur man gör... hade inte direkt grymmaste betyget i träslöjd heller. kan ingen förklara hur man på lättast sätt gör en så enkel box som det bara är möjligt o göra?
du bygger en ram, förstärker den lite. lägger på ett material som glider bra på högst upp..
o vill du lyxa till det sätter du något som täcker ramen på sidorna så blir de snyggt o bra :)

Boxbygge - Många bilder
Svårt att bygga en box menar jag. Tänker man lite med de man har innanför hårfästet så går det. Jag slängde ihop min box på en halvtimme jag. TÄNK FÖR FAN

Boxbygge - Många bilder
Jag kan inte se en ända bild, men ni borde göra en seriös guide med text och sånt. Det går ju ha bilder in i forumet.

Boxbygge - Många bilder
Hummpe sa:
vart köper man sånt då?
HDPE kan man köpa från såna ställen som vakuumformar saker i plast
här i Östersund har vi PR plast som har sånt.
Men man får vara beredd på att det kan vara stora skivor som kostar
en slant. 500-800kr beroende på storlek.

googla på HDPE och vakuumformning alternativt vacuumformning

Boxbygge - Många bilder
jaha..:( Finns nog inge sånt här..Funkar inte Plexiglas då? Eller Spricker det? Skulle vilja ha lite förslag på olika plaster då jag ska bygga en box...Tack på förhand.

Tillbaka
Topp