bra dirt till bra pris

bra dirt till bra pris
har en Nakamura RAVE som är jävligt fin.. fått ett bud på 4000 men jag säljer så klart till högst bjudande. skriv i GB

bra dirt till bra pris
Folk brukar sälja kompletta Dmr Rhythm av årsmodell 2004 för ca 5000kr, det är en riktigt grym hojj för pengarna. 24" DV på revolvernav, trailblade gaffel, cheifthain vevparti, v broms bak, hmx-2 broms fram osv.

bra dirt till bra pris
Wannabe_Jackass sa:
Folk brukar sälja kompletta Dmr Rhythm av årsmodell 2004 för ca 5000kr, det är en riktigt grym hojj för pengarna. 24" DV på revolvernav, trailblade gaffel, cheifthain vevparti, v broms bak, hmx-2 broms fram osv.
ok vet nån stans där dom säljer sånna

bra dirt till bra pris
det beror på vart du köper en umf sen ligger priserna ganska bra runt 5 papp men om du spara ca 1000 kr mer så får du en av de bättre umf cyklarna.jag kan komma med mera exakta priser senare under dagen
men det finns mycket mer än umf kika lite mer så kommer du nog att hitta en bra hojj

men om du ska satsa så tycker jag att de e bättre att köpa en cykel i prisklassen 7000 eller mera. för hojjar som ligger rund 5000 brukar falla ihop efter ett tag så satsa på en bättre cykel direkt så slipper du byta massa delar under tiden du har den cykeln för 5000 (om du köppte en fö 5000)

Senast ändrad:
bra dirt till bra pris
fan 1500, kan ju va trevligt o ha, slipper man gräva.

köp aldrig aldrig aldrig en umf vad du än gör, gör som wannabe jackass så, köp en beggad rythm, skitfint

bra dirt till bra pris
Grejen är den att en v-broms är fullt tillräcklig och lite till för att få stopp på cykeln i en dirt.
Skivbromsen behövs egentligen inte om du inte ska åka downhill då det blir alldeles för tungt med v-broms och den börjar beté sig konstigt efter ett tag. en odämpad 24"are är ingen dh hoj och behöver således inga skivor.

Tillbaka
Topp