Bra internetbutiker

OleelO

Medlem
Bra internetbutiker
Dom allra flesta känner ju vid det här laget till sport-conrad men dom har ju tyvär inte alla märken man kan önska sig. Så är det nån som har lite tips på andra sidor man lätt kan beställa skidor ifrån?

Dollarn ligger ju lågt just nu så kanske nån amerikansk sida?

Bra internetbutiker
www.evogear.com
www.proctorjones.com
www.getboards.com
www.backcountry.com
www.backcountryoutlet.com

Begagnat (tror jag):
www.snowsportdeals.com

Och förstås:
www.steepandcheap.com

Samtliga amerikanska...

Bra internetbutiker
Det finns en listig tjänst på nätet som innebär att man kan hyra en postadress i USA av ett företag som även ordnar frakten overseas. Detta innebär att jag kan köpa min vara till min amerikanska adress och sedan skicka varan därifrån hem till sverige, detta innebär att jag skickar en vara från mig själv till mig själv som privat person. Och så vitt jag vet behöver man inte betala tull för detta. Sidan påstår att ett paket på 10kg levereras till sverige för 485:- och ingen tull
Har inte provat själv än men jag är ganska sugen. Läs mer på www.jetcarrier.com

Bra internetbutiker
shonten sa:
Det finns en listig tjänst på nätet som innebär att man kan hyra en postadress i USA av ett företag som även ordnar frakten overseas. Detta innebär att jag kan köpa min vara till min amerikanska adress och sedan skicka varan därifrån hem till sverige, detta innebär att jag skickar en vara från mig själv till mig själv som privat person. Och så vitt jag vet behöver man inte betala tull för detta. Sidan påstår att ett paket på 10kg levereras till sverige för 485:- och ingen tull
Har inte provat själv än men jag är ganska sugen. Läs mer på www.jetcarrier.com
Då borde man slippa momsen också? 485:- är lätt värt det, med tanke på hur mycket billigare det är i USA. Iaf om man beställer mer än ett par vantar.

Tillbaka
Topp