Word! Bästa inlägget på mycket mycket länge!deltab0arder sa:Själv använder jag bara den som en nice lista pa relevanta brädor - har egentligen aldrig lyssnat pa vad de säger. Personligen skulle jag aldrig använda en bräda på rekommendation av dem, någon här på FR, eller någon shop-besserwisser. Jag är stenhård i min tro att man måste testa brädor själv och bilda sig en egen uppfattning av vad man vill ha - förvisso kan extern impulser, exempelvis härifran, ge bra ideer vad man skall testa. De jag tycker oftast säger smarta grejjer, som stämmer med min egen känsla sen vid test, det är distributörerna/tillverkarna själva eftersom de oftast åkt själva på alla brädor i rangen.
och jagdeltab0arder sa:hehe rätt!! engländare uppväxta pa dryslope typ - tveksamt (ok, jamieN är ju en sån men han är väl undantaget som bekräftar regeln)!
Själv använder jag bara den som en nice lista pa relevanta brädor - har egentligen aldrig lyssnat pa vad de säger. Personligen skulle jag aldrig använda en bräda på rekommendation av dem, någon här på FR, eller någon shop-besserwisser. Jag är stenhård i min tro att man måste testa brädor själv och bilda sig en egen uppfattning av vad man vill ha - förvisso kan extern impulser, exempelvis härifran, ge bra ideer vad man skall testa. De jag tycker oftast säger smarta grejjer, som stämmer med min egen känsla sen vid test, det är distributörerna/tillverkarna själva eftersom de oftast åkt själva på alla brädor i rangen.
Varför i hela fridens namn startade du en till tråd efter denna https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=77560 när du redan verkat vara nöjd med svaret som getts till dig?GabbeSb sa:Tja jag är sugen på att köpa ny bräda, eftersom jag kör mest i parken och leker vill jag ha en ganska mjuk, pris är ganska viktigt. En bräda jag har tittat på är Ride kink 158 cm (jag är 180 cm och väger 63 kg) Är det någon som har ett annat förslag eller erfarenheter?
haha, alltid, älskar att namedroppaBataZion sa:Hahaha riccweed nice att du namedropar mig lite här och var =P
hehe, alltid, måste ju backa upp som e litte vettiga för fan!deltab0arder sa:Niiiiiice x 2! Tack för medhållet, komplimangen, och den lilla sidokommentaren som "made my day" hehe!