Bra snowboardhandskar

NiclasPicklas

Aktiv medlem
Bra snowboardhandskar
Ska köpa nya handskar till grabben och vill köpa ett par som både håller och är varma. De senaste åren så har han haft ett par hestra army 3-fingers leather som har funkat bra men som skurits sönder mot stålkanterna. Vilka vantar borde vi titta på?

Bra snowboardhandskar
Om man inte bryr sig om att det måste vara "rätt" varumärken på handskar så är arbetshandskar generellt helt överlägsna i funktion och hållbarhet. Kör med olika varianter av Tegeras arbetshandskar i olika förhållanden under året. 1/3 del av priset och 3-5 gånger livslängd jämfört med skid- eller snowboardhandskar.

Bra snowboardhandskar
Om man inte bryr sig om att det måste vara "rätt" varumärken på handskar så är arbetshandskar generellt helt överlägsna i funktion och hållbarhet. Kör med olika varianter av Tegeras arbetshandskar i olika förhållanden under året. 1/3 del av priset och 3-5 gånger livslängd jämfört med skid- eller snowboardhandskar.
Jag har kört hestra jobb som jag fått via mitt gamla arbete. Riktigt bra hållbarhet, betydligt billigare än deras vanliga modeller också. Men snygga är de inte.

Tillbaka
Topp