tobiasblomqvist
Ny medlem
Bra uteställen Les 2 de Alpes
Vi ska dit vecka 12..bästa uteställena? Finns det några med bra tryck i musiken..?
//
//
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Teorin är ju dock att man alltid avslutar skidåkningen mellan det att liftarna stänger och solen går ner. Sedan sveps det ett par öl för att, om man så måste, dynga till tidigt. Däckar planenligt kl 19.00 strax efter middag och är åter igen pigg och först i liftkön när pudret ligger midjedjupt!la_grave sa:Inte riktigt svar på din fråga men 2 Alpes är som alla andra skidorter: kassa uteställen. Åk till en kidort för att åka skidor, vill du gå på nattklubb skulle jag åka till en större stad. Var sak har sin plats. Du får ut mer av skidåkningen om inte hela förmiddagen går åt att vara bakfull.
nää, men seriösa skidakare :Dtobiasblomqvist sa:Ha ha okej...inga tungviktare det där märker jag. Någon annan som har svar på min fråga ang Les 2?
Svartklubb se dar ja. Det epitetet har jag inte hort sen borjan av 90-talet.la_grave sa:Som jag skrivit i en annan tråd, det finns ett ställe, Majoline, som serverar två sorters chokladfondue i Les 2 Alpes. Prova det.
Om du passerar Stockholm under hösten kan jag bjuda in dig på den svartklubb jag arrangerar så kan du gå ut där istället.
20 år? Vad säger det om läget i nationen..?josh sa:Svartklubb se dar ja. Det epitetet har jag inte hort sen borjan av 90-talet.la_grave sa:Som jag skrivit i en annan tråd, det finns ett ställe, Majoline, som serverar två sorters chokladfondue i Les 2 Alpes. Prova det.
Om du passerar Stockholm under hösten kan jag bjuda in dig på den svartklubb jag arrangerar så kan du gå ut där istället.