Bräda - vallning/slipning!

ThrashStar

Ny medlem
Bräda - vallning/slipning!
Tänkte lämna in brädan på en liten service.
Funderar på SkiTotal i Uppsala.
Någon som vet vad det kan kosta? Eller någon som har lämnat in brädan eller skidor där? :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp