Som inte ska vallas.. Suck, Jag kan garantera att du kommer glida klart bättre om du står och jobbar med den en timma i garaget. Finns inget som är vallningsfritt!Rydellen sa:Ja Forum är burtonägt men verkar inte ha samma problem som Burton. Om man bortser från I-lock som var ett skämt.
Vill man ha kvalitet, "your moneys worth", ny kul och bra teknologi så tycker jag Burton är fel.
Jag har hittat min självsfrände. Rome Design. EXTREMT lätt, 3mm tjockt belag (som förövrigt itne ska vaxas) STENHÅRT underbelag som inte går att borra igenom knappt, twin shape, directional flex, ganska styv och snärtig.
Lib-tech, GNU, Roxy (tjejer) är tillverkade av Mervin som har mycket bra ideer som fungererar. Bla, rocker, magne-traction osv.
Vill du köpa en bräda för allt skulle jag säga: Lib-tech Travis Rice, Forum Grudge, Rome Design.
Och ja, stora märken får alltid skit för att de är kommersiella mm men just för stunden gör inte Burton de bästa eller mest teknologiska brädorna och ska därför inte kunna ta mer betalt för dom.
Kära noskirre. Tro inte att du kan allt. Jag vill inte läxa upp och hålla på och fjanta men ta mig inte för en idiot tack. Läs du på om smartbase som Rome har på Design-brädan innan du skriver suck,,Nosskire sa:Som inte ska vallas.. Suck, Jag kan garantera att du kommer glida klart bättre om du står och jobbar med den en timma i garaget. Finns inget som är vallningsfritt!Rydellen sa:Ja Forum är burtonägt men verkar inte ha samma problem som Burton. Om man bortser från I-lock som var ett skämt.
Vill man ha kvalitet, "your moneys worth", ny kul och bra teknologi så tycker jag Burton är fel.
Jag har hittat min självsfrände. Rome Design. EXTREMT lätt, 3mm tjockt belag (som förövrigt itne ska vaxas) STENHÅRT underbelag som inte går att borra igenom knappt, twin shape, directional flex, ganska styv och snärtig.
Lib-tech, GNU, Roxy (tjejer) är tillverkade av Mervin som har mycket bra ideer som fungererar. Bla, rocker, magne-traction osv.
Vill du köpa en bräda för allt skulle jag säga: Lib-tech Travis Rice, Forum Grudge, Rome Design.
Och ja, stora märken får alltid skit för att de är kommersiella mm men just för stunden gör inte Burton de bästa eller mest teknologiska brädorna och ska därför inte kunna ta mer betalt för dom.
Men håller med om att magnetraction är bra... har själv en TRS. MEN de kostar också skjortan med en skyst bindning..
Tack.Hasse sa:Det funkar ganska bra med smartbase men det går inte att jämföra med en bräda som får struktur, vall och underhåll. Den är alltid snabbare. Gissa varför inte race åkare använder det.
//H
Nu har jag läst på, det verkar fungera bättre än ovallade vanliga brädor men sämre en än bräda som är underhållen.Rydellen sa:Kära noskirre. Tro inte att du kan allt. Jag vill inte läxa upp och hålla på och fjanta men ta mig inte för en idiot tack. Läs du på om smartbase som Rome har på Design-brädan innan du skriver suck,,Nosskire sa:Som inte ska vallas.. Suck, Jag kan garantera att du kommer glida klart bättre om du står och jobbar med den en timma i garaget. Finns inget som är vallningsfritt!Rydellen sa:Ja Forum är burtonägt men verkar inte ha samma problem som Burton. Om man bortser från I-lock som var ett skämt.
Men håller med om att magnetraction är bra... har själv en TRS. MEN de kostar också skjortan med en skyst bindning..
Kan dessutom säga att det funkar grymt bra. Smartbase heter det. Någon nano-teknik-grej.