BrädBolaget Longboards

Petts

Ny medlem
BrädBolaget Longboards

Någon som har testat dessa brädor från småland eller har någon som helst erfarenhet av brädorna?

Senast ändrad:
BrädBolaget Longboards
Känns som ett riktigt cleant företag! stöttar gärna dem igenom att köpa en bräda, måste bara invänta lite bättre ekonomi!

BrädBolaget Longboards
grymt bra pris, ~1700 läste jag på facebook för en komplett med in heats 80a och randalls

Men tvekar lite på att brädan varken har camber eller konkav :S

BrädBolaget Longboards
linder sa:
grymt bra pris, ~1700 läste jag på facebook för en komplett med in heats 80a och randalls

- Randall 180mm
- Orangatang In Heat 80a 75mm
- 12 mm Marinplywood, 7 fanerlager

Pris: 1699:- SEK

Detta är ju inte pjåkigt alltså. Faktiskt riiiktigt bra pris. Sen är det ju som du säger, ganska platta brädor, men spelar det någon roll för det priset? :D Bara ett par randal 180mm och Otang In heat går ju på ca 1200kr

BrädBolaget Longboards
Petts sa:
linder sa:

- Randall 180mm
- Orangatang In Heat 80a 75mm
- 12 mm Marinplywood, 7 fanerlager

Pris: 1699:- SEK

Detta är ju inte pjåkigt alltså. Faktiskt riiiktigt bra pris. Sen är det ju som du säger, ganska platta brädor, men spelar det någon roll för det priset? :D Bara ett par randal 180mm och Otang In heat går ju på ca 1200kr
Då köper jag hellre paris truckar och stimulus däck från tysken och får för samma pris bra kullager och sen ett däck från BrädBolaget för 500kr (om det nu gick)

Oavsett om man köper komplett från Brädbolaget eller splittar på bräda / hardware så är det ju 1700-1800 för as bra saker (om nu däcket levererar).

Detta gör det ju möjligt att lättare både uppgradera om man tycker det är roligt eller få sålt grejorna löst om man tröttnar...

Senast ändrad:
BrädBolaget Longboards
Jo, det brukar ju kosta runt den summan. Har varken testat randal eller Otang in heat/stimulus. Jag kör på Paris 180 och 4president, vilket jag tycker är en råskön combo.

Jag har dock inte hittat några "styckespriser" på Brädbolagets brädor, någon nämnde 500kr men jag kan inte hitta någon prisinfo om det. Någon annan som hittat?

BrädBolaget Longboards
Tja!

Alla som har frågor angående oss hänvisar jag till facebook.com/bradbolaget
Här svarar vi inom ett dygn!

Ha det bra!
JSB, BrädBolaget VD

BrädBolaget Longboards
det ser ju ut som om det är en plywood skiva rätt och slätt som dom sågat ut ur. den är ju varken konkav eller böjd så jag vet inte riktigt om det är något att investera i. men dem kanske pressar själv också, vad vet jag

BrädBolaget Longboards
snygg video! brädorna ser ju som sagt lite väl simpla ut utan konkav eller camber, men man får väl hoppas det kommer med tiden när dom hållit på ett tag och fått lite fart på verksamheten (förhoppningsvis). skulle i så fall helt klart kunna tänka mig att köpa en drop through bräda, liknande den dom åker på i videon. rätt schysst paketpris också som sagt med randall truckar och o-tang hjul!

Tillbaka
Topp