Hasse_Lindborg
Aktiv medlem
Brant åkning på hög nivå!
Fransson är min hjälte!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du skojar?assarss0n sa:bara jag som tyckte att det va jävligt lame? visst det va brant som fan men han plogade ju hela vägen...
Typ faller du så är du död?assarss0n sa:Jag kanske är trög men jag fattar faktiskt inte vad det ''coola'' är.
Är nog roligare att titta på ju mer man förstår vad det är han håller på medsomebody sa:Hårigt åk men att titta på någon som ömsom hasar, skidar och klättrar i nästan sju minuter är ungefär lika spännande som att ligga på mage och titta på när gräset växer. Men brant var det ju helt klart.
Åkt ett fåtal coloirer (dock inte i närheten av lika extrema) och det är verkligen något jag vill fortsätta med! Känslan när man står i bottnen och inte har dött är fanimig bättre än ligg. På riktigt. Jag är också intresserad av (alpin) klättring, så i framtiden får jag se varsåt det bär av. Mitt nuvarande mål är att toppa och åka ner för Mt. Blanc senaste samma skidsäsong som jag fyller 25 ^^Hasse_Lindborg sa:Undrar hur många som skriver här ens har åkt en brant ränna? Vattendroppe, STORPOTATEN, Andee och GOS fattar i alla fall vad det handlar om![]()
assarss0n sa:Jag kanske är trög men jag fattar faktiskt inte vad det ''coola'' är.
Hasse_Lindborg sa:Typ faller du så är du död?
haha...assarss0n sa:Ja men ändå.
Varför ha en attityd som småbarn?Hasse_Lindborg sa:Hoppas du skojar?
Det verkar som du har fått en lika dålig uppfostran som andra snor"ungar" hära. Har man inget vettigt att säga så håller man käft.Lee-nus sa:haha...
Och du hade vadå för vettigt att säga?niiiklas sa:Varför ha en attityd som småbarn?Hasse_Lindborg sa:Hoppas du skojar?
Det verkar som du har fått en lika dålig uppfostran som andra snor"ungar" hära. Har man inget vettigt att säga så håller man käft.Lee-nus sa:haha...
Baziing :DOnlytelemark sa:Riktigt grym skidåkning, jag har åkt lika brant, men bredare, det där var ju inte mer än 3m,
vad fan snackar du om? läste du ens vad jag skrev? och snacka om snorungar... byt blöja och kom in i matchen.niiiklas sa:Varför ha en attityd som småbarn?Hasse_Lindborg sa:Hoppas du skojar?
Klippet ovan är väl iofs från före olyckan. Tycker att det är roligt med personer som lägger tid på att göra det dom verkligen brinner för och även om vissa av Franssons åk kräver ett mått av galenskap så gäller det ju inte allt han gör. Tycker att det är riktigt roligt att följa hans blogg!Lowe71 sa:Visst är det spännande att följa Franssons blogg, men vetskapen om hur pass riskbenägen han är väcker även obehag. Tycker synd om hans familj som knappast kan vara sâ nöjda med att han fortsätter riskera livet efter den svâra olyckan i fjol. Att kalla honom hjälte är bara cyniskt. Han är snarare en duktig skidákare med väldigt väldigt hög riskacceptans.
Förklara vad 3 citat med ett nedtryckt 'haha...' tillförde? precis ingenting annat än en kass attityd till han som hade en bra poäng, men något omotiverad. Det är din attityd som är dålig mot andra, sen att du skriver trams i min gästbok är väl bara ett bevis på det.Lee-nus sa:vad fan snackar du om? läste du ens vad jag skrev? och snacka om snorungar... byt blöja och kom in i matchen.
niiiklas sa:Förklara vad 3 citat med ett nedtryckt 'haha...' tillförde? precis ingenting annat änn en kass attityd till han som hade bra poäng, men något omotiverad. Det är din attityd som är dålig mot andra, sen att du skriver trams i min gästbok är väl bara ett bevis på det.Lee-nus sa:vad fan snackar du om? läste du ens vad jag skrev? och snacka om snorungar... byt blöja och kom in i matchen.
är "haha" konstigare än att klicka på "like" på facebook? i så fall får du gärna motivera varför. jag har inte gett någon kass attityd, konstaterade bara kort att jag tyckte att det han skrev var rätt kul. du är ett skämt.niiiklas sa:Förklara vad 3 citat med ett nedtryckt 'haha...' tillförde? precis ingenting annat än en kass attityd till han som hade en bra poäng, men något omotiverad. Det är din attityd som är dålig mot andra, sen att du skriver trams i min gästbok är väl bara ett bevis på det.Lee-nus sa:vad fan snackar du om? läste du ens vad jag skrev? och snacka om snorungar... byt blöja och kom in i matchen.
"sluta snacka så förbannat mycket skit"Lee-nus sa:är "haha" konstigare än att klicka på "like" på facebook? i så fall får du gärna motivera varför. jag har inte gett någon kass attityd, konstaterade bara kort att jag tyckte att det han skrev var rätt kul. du är ett skämt.niiiklas sa:Förklara vad 3 citat med ett nedtryckt 'haha...' tillförde? precis ingenting annat än en kass attityd till han som hade en bra poäng, men något omotiverad. Det är din attityd som är dålig mot andra, sen att du skriver trams i min gästbok är väl bara ett bevis på det.Lee-nus sa:vad fan snackar du om? läste du ens vad jag skrev? och snacka om snorungar... byt blöja och kom in i matchen.
trams i din gästbok? jag frågade kort och rakt vad det var med din kassa attityd, sluta snacka så förbannat mycket skit.
Jag blev rädd av att titta på när Fransson åkte i de brantaste partierna, så stor inlevelsekänsla har jag.:|Hasse_Lindborg sa:
Fransson är min hjälte!
Är den bilden möjligen tagen vid repelleringen ner i les salopards?assr sa:http://homeboyski.com/wp-content/uploads/2010/02/Andreas-Fransson-by-Patrik-Lindqvist-6.jpg
att inte uppskatta eller i alla fall fascineras av detta är för mig obegripligt...
sick!