Brant läggs ner?

Blide

Medlem
Brant läggs ner?
Fick just ett mail från Tidningskungen.se:

"Hej,

Det kom just till vår kännedom att tidningen Brant läggs ned med omedelbar verkan. Mycket olyckligt för alla inblandade och särskilt för dig som köpt detta som en julgåva. Har du betalat din faktura kommer du att få pengarna tillbaka, har du inte gjort det än kan du bortse från avin. (...)"

Hittar ingen annan info om detta, någon som vet

Brant läggs ner?
ja, det kom verkligen som en överraskning. tråkigt att höra, behövs fler aktörer på den svenska skidmagasinsmarknaden!

Brant läggs ner?
Personligen så är det ingen förlust då jag tycker den är kass. Men konkurrens höjer nivån oftast..

Men inga som köper tidningen ingen tidning...

Senast ändrad:
Brant läggs ner?
Tycker att det är konstigt att man inte informerar om detta via hemsidan.
Får se om det dyker upp något den närmsta tiden

Brant läggs ner?
tyvärr ligger ju resterande svenska skidtidningar på samma låga nivå, dock kanske fler svensson som känner till och prenumererar på åka skidor.

Brant läggs ner?
Blide sa:
Fick just ett mail från Tidningskungen.se:

"Hej,

Det kom just till vår kännedom att tidningen Brant läggs ned med omedelbar verkan. Mycket olyckligt för alla inblandade och särskilt för dig som köpt detta som en julgåva. Har du betalat din faktura kommer du att få pengarna tillbaka, har du inte gjort det än kan du bortse från avin. (...)"

Hittar ingen annan info om detta, någon som vet
Brant köps upp av Outside Media och drivs vidare i samma anda enligt pressmeddelandet.

http://outsideonline.se/2012/01/23/outside-koper-brant/

Brant läggs ner?
Det är mycket möjligt, långa reportage har ju inte direkt varit Brants starka sida. Dock hoppas jag inte att Outside får något inflytande gällande formgivningen, en tröttare grafisk utformning (i synnerhet bland de längre reportagen) är svår att finna.

Men hur som helst, kul att tidningen lever kvar.

Brant läggs ner?
Jag blev riktigt ledsen när jag först läste denna forum, men är nog desto gladare nu eftersom Brant lever vidare :D Go Outside Media är ett duktigt förlag som kan göra äventyrstidningar, så det ser lovande ut. Jag tänker i alla ta kontakt med nya redaktionen när den blir klar och stötta så mycket jag kan. Det känns riktigt gôtt att det inte lades ner! :cool:

Tillbaka
Topp