TheOldSchool
Medlem
Bredare skidor
JohnAngren, de krav du ställer på ett par skidor är ganska emotsägesfulla. Du vill ha jättebreda, ganska långa, ändå rappa och ändå klarar hög fart, men inte för långa...
HitMe:s sätter landningen med "innan man vet modellen och dess karaktär är det i princip meningslöst att diskutera längd, tom om man fixerar midjemåttet".
Därför: Krångla inte till det!
Men då du ber om råd, utgå ifrån dig själv:
1. Vilka skidor har jag haft tidigare?
Använd dina erfarenheter inför nästa köp!
2. Vilken egenskap för mina skidor är den viktigaste?
Tänk att du bara fick välja en egenskap, utgå ifrån den.
(mitt knep är alltid: "mina skidor ska funka bra där jag tycker det är svårast, allt annat är ju ändå lätt")
Nu är det nog så att HitMe spelar i en helt annan liga än de andra du fått svar ifrån. Läs igenom hans inlägg igen innan du väljer skidor. Gärna ett par extra gånger!
HitMe:s sätter landningen med "innan man vet modellen och dess karaktär är det i princip meningslöst att diskutera längd, tom om man fixerar midjemåttet".
Därför: Krångla inte till det!
Men då du ber om råd, utgå ifrån dig själv:
1. Vilka skidor har jag haft tidigare?
Använd dina erfarenheter inför nästa köp!
2. Vilken egenskap för mina skidor är den viktigaste?
Tänk att du bara fick välja en egenskap, utgå ifrån den.
(mitt knep är alltid: "mina skidor ska funka bra där jag tycker det är svårast, allt annat är ju ändå lätt")
Nu är det nog så att HitMe spelar i en helt annan liga än de andra du fått svar ifrån. Läs igenom hans inlägg igen innan du väljer skidor. Gärna ett par extra gånger!