Brian kiss promo

Brian kiss promo
är du skön eller? han har ju grymt skön stil för att bara vara 12 år. inte många så unga som kan åka med stil.

Brian kiss promo
okej han gjorde en del grymma saker . men super duktig var han väll endå inte ? min polare axel (acki på fr) är ju minst lika bra .

såg fett fult ut med tighta brallorna :D

Brian kiss promo
inget ont mot din polare men han är inte lika bra. inte av vad jag sett på film i alla fall. han snurrar 900 vad jag sett. han drar inte cork 7 med sån steeze. han drar inte switch 7 o han drar inte misty 5. o inte 450 av med steeze.

OBS! detta är vad jag sett på film, så han kanske är bättre än vad jag sett.

Brian kiss promo
okej i så fall så får man väll säga att han också är ett framtidshopp med tanke på hur ung han är. tror säkert att det kan bli ngt riktigt bra av honom.

Brian kiss promo
exactly. du kanske gör det hur grymt som helst, men det har jag inte sett. kan bara snacka om det jag sett. men nu tycker jag vi hamna lite väl off-topic. my bad.

Brian kiss promo
aaaacki:
Har du läst tråden som Roger tar upp här på freeride? Tror den heter "Roger talar"...? Om inte tycker jag du borde göra det. Hoppas att du tar lärdom.

Brian kiss promo
Att säga att han är kass tycker jag känns jäkligt fel då han knäcker de flesta här på freeride. Inte speciellt många 12åringar som jag har sett eller hört om som är bättre än den här snubben. Finns dock en kille som åkte i Åre som är jävligt vass:

Senast ändrad:
Brian kiss promo
Rastavibrationer sa:
Att säga att han är kass tycker jag känns jäkligt fel då han knäcker de flesta här på freeride. Inte speciellt många 12åringar som jag har sett eller hört om som är bättre än den här snubben. Finns dock en kille som åkte i Åre som är jävligt vass:
mathew

Brian kiss promo
killen är väl duktig. men visst finns de många svenska 12 åringar som äger han?

säger bara 3 namn!
Nikolai Persson
Jon Häggberg
Axel Östlund..

alla dom 3 killarna kör sjuuukt bra. äckligt säkra på de dom gör.
visst.. dom har fyllt 13 nu, men de jag vill säga är att han inte är bäst.. finns alltid nån bättre.

vissa har ju tur å föds me talang.

Brian kiss promo
Rastavibrationer sa:
måste varit den du mena..?

Tillbaka
Topp