Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kan jag tjock lova att han ärHuggybear sa:.....OBS! detta är vad jag sett på film, så han kanske är bättre än vad jag sett....
Rastavibrationer sa:Att säga att han är kass tycker jag känns jäkligt fel då han knäcker de flesta här på freeride. Inte speciellt många 12åringar som jag har sett eller hört om som är bättre än den här snubben. Finns dock en kille som åkte i Åre som är jävligt vass:mathew
Gaass sa:de är Mathew.. å han är 15Rastavibrationer sa:Att säga att han är kass tycker jag känns jäkligt fel då han knäcker de flesta här på freeride. Inte speciellt många 12åringar som jag har sett eller hört om som är bättre än den här snubben. Finns dock en kille som åkte i Åre som är jävligt vass:mathew
Rastavibrationer sa:Att säga att han är kass tycker jag känns jäkligt fel då han knäcker de flesta här på freeride. Inte speciellt många 12åringar som jag har sett eller hört om som är bättre än den här snubben. Finns dock en kille som åkte i Åre som är jävligt vass:måste varit den du mena..?