Bs Rodeo vilken grab?

• Trådstartare Trådstartare LeoC
  • Start datum Start datum
L

LeoC

Guest
Bs Rodeo vilken grab?
tja jag tänkte lära mig bs rodeo 5 till vintern (på snowboard) men e rätt trött på dom vanliga grabarna typ sad, mute och indy som alla kör.. vill köra någon ny lite roligare/snyggare, några tips? kanske nose eller tailgrab? vad e snyggast?

// Leo

Bs Rodeo vilken grab?
SAD är den de ska vara! Annars vore ju en Spagetti grab cleant!
Japan skulle fan va rätt crazy oxå...

Bs Rodeo vilken grab?
kanske inte våre så snyggt men en bs rodeo me method vore rätt frän.Annars nosegrab skulel no kunna vara rätt snyggt!

Bs Rodeo vilken grab?
tror inte de går me varken japan eller spagetti, japan bromsar nog rotationen

Bs Rodeo vilken grab?
tail e galet fränt, du kan också göra den som nicolas müller e grym på.vet inte vad den heter men man tar tag precis framför främrebindningen men vänster hand (om du kör reg.) sen viker du bak benen. clean..

Bs Rodeo vilken grab?
seatbelt e inte de när man tar framhanden och grabar vid bakfoten? kommer bara ihåg att de e cleant som faan.

Bs Rodeo vilken grab?
annars kan man ta roastbeef med framhanden och tweaka bakot (tar framhanden på hälsidan mellan bena) ??

Bs Rodeo vilken grab?
LeoC sa:
tja jag tänkte lära mig bs rodeo 5 till vintern (på snowboard) men e rätt trött på dom vanliga grabarna typ sad, mute och indy som alla kör.. vill köra någon ny lite roligare/snyggare, några tips? kanske nose eller tailgrab? vad e snyggast?

// Leo
Hej. När jag lärde mig rodeo försökte jag först med tailgrab, ser sjukt snyggt ut, sen testade jag japan, för att få den snygg ska du dra upp brädan så nära ryggen du kan. Det är också lite mer naturligt än många andra grabs.

Bs Rodeo vilken grab?
han sätter ändå inget trick utan grab. om han sätter ett nytt trick så har han grab på det. han är helknasig.

Bs Rodeo vilken grab?
travis rice brukar köra nose.. det är ganska snyggt. annars så är det ju koolt med typ nosegrap seatbelt om man ska göra något extra spektakulärt. suitcase är ju fränt oxå.
själv så skulle jag väl vara nöjd om jag vågade vara upp och ned i luften överhuvetaget. =D
hoppas du får några sköna grabs på dia rodeos.

Bs Rodeo vilken grab?
prova med en twecked tail sjukt snyggt;P
elr en method:P

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp