Bunny Hop

Bunny Hop
Nobrand sa:
Du Går Ut Och Övar För Att Sedan När Du Lärt Dig Inte Starta Ett Forum Om Att Du Kan Det.
Sedan Lär Du Dig Att Sluta Skriva Med Versaler I Början Av Varje Ord För Det Sticker Nå Grymt I Mina Ögon Och Ingen Gillar En "Jag-Börjar-Varje-Ord-Med-Versal"are. Vet hut!

Bara att öva i stort sett och vara snabb med att ändra vikten. Ju högre du drar upp framhjulet ju högre kan hoppa och du behöver inte jäkta med den så himmla mkt, bra mkt folk som gör det problemet när dom lär sig :>.

1. Upp med framhjulet
2. Levla ut med armarna
2½. Tucka lite om det behövs
3. Landa smoooooth
4. Jag är sjuk och har inte hojjat på ett tag så det kan vara förkylningen som talar.

Bunny Hop
Hogizz sa:
Nobrand sa:
Du Går Ut Och Övar För Att Sedan När Du Lärt Dig Inte Starta Ett Forum Om Att Du Kan Det.
Sedan Lär Du Dig Att Sluta Skriva Med Versaler I Början Av Varje Ord För Det Sticker Nå Grymt I Mina Ögon Och Ingen Gillar En "Jag-Börjar-Varje-Ord-Med-Versal"are. Vet hut!

Bara att öva i stort sett och vara snabb med att ändra vikten. Ju högre du drar upp framhjulet ju högre kan hoppa och du behöver inte jäkta med den så himmla mkt, bra mkt folk som gör det problemet när dom lär sig :>.

1. Upp med framhjulet
2. Levla ut med armarna
2½. Tucka lite om det behövs
3. Landa smoooooth
4. Jag är sjuk och har inte hojjat på ett tag så det kan vara förkylningen som talar.
EGENTLIGEN SKREV HAN ALLA ORD MED STORA BOKSTÄVER, SAMMA SOM TS GJORDE MEN DÅ GÖR FREERIDE AUTOMATISKT OM DET TILL ENDAST STOR FÖRSTA BOKSTAV FÖR ATT DET INTE SKA SE SÅ OTREVLIGT UT!

Bunny Hop
Varför Det Funkade För Mig I Inlägget Ovan Är Troligtvis För Att Jag Citerade Och Det Då Redan Fanns Med Lite Vanlig Liten Text I Inlägget.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp