Warp:p Nä de märket pallar ja inte. de är ett b märke som gör grjer som ska likna de som är dom bästa moden. warp grejer är alltid de billigaste som finns på marknaden. Avsky warp. men om du tycker om de så e de okej. säg bara som ja tyck. Men åk på å ha kul.SombreroSnow sa:3/10 sköna bindningar men kvaliten är ju tyvärr inget vidare bottenplattor som spricker och straps och spännen går åt som öl på afterskin.
men nu har min custom hållt i flera år efter det att jag bytte ut alla spännen och straps mot warp spännen och straps
mitt råd är att köpa nått annat än burton!
ha det bäst!
Ha inte sagt att ja måste ha snygga märkes binningar. de e bara de. omdu gå in på typ stadium å intersport. de e bara dom som ha warp. för de e de biligste märket som finns te extreme sport typ. de finns te många olika saker. de satsa inte på en ssport utan ha märket i flera sporter å de gör att dom inte kan satsa hårt på en enstaka sport och göra dom produkterna till den sporten bättre. svårt att göra bra produkter om man försöker satsa på flera. då bli de bara skit. ja ah haft många warp grejer bla. snowboard snowboardskor binningar inlines. och dom produkter ha pajjat direkt. binningarna gått sönder så fort de bli lite kyla. och lossna bitar f5rån brädan hela tin, inlinesen ha snöret gått av direkt å sprucke, de e bara några exempel. du kan gärna få se å min kompis bräda som är warp.SombreroSnow sa:vad jag mena med warp var att efter jag har bytt till sånna spännen och strappar så har inget gått sönder för mig tycker jag att det är kvalite i jämförelse hur det var innan.sen att warp inte är ballt och coolt skiter jag i
jo visst att det är livstidsgaranti på bottenplattan men från andra märken behöver man aldrig reklamera en sån sak
ha en bra vinter!
2/10 på vilken binning;PFeelix sa:humm.. 2/10