Burton Nug restricted

Burton Nug restricted
Den är ju säkert grym att leka med, men att den är stabil i pisten ställer jag mig mkt tveksam till (oavsett vad Burton säger). Har dock inte testat den så spelar bara med fördomar mot shapen.

Burton Nug restricted
Kör du med en Custom X (antagande pga ditt namnval)? Isf har du en bräda som tål hög fart men det jag undrar är vart går gränsen mellan lägre fart och hög fart? Visst är det kul att åka lite fortare ibland och trycka till svängarna så det bör brädan klara av.

Burton Nug restricted
Njae, var länge sen jag luftade CustomX;en nu, var nog mer idétorka vi namnval.. kör mest på LibTech T.Rice just nu, men den går ganska bra att blåsa på med, om man läser din post lite mer noggrant står det ju faktiskt "utan att brädan fladdrar allt för mkt" dvs du är ändå OK med att brädan fladdrar. DÅ kanske NUG är något att ha ändå. Personligen skulle jag inte välja den men för det syftet du skriver är det nog en grym bräda.

Burton Nug restricted
Nugen är mycket mer stabil än man kan tro och den fungerar bra till det du beskriver. Det är inte brädan jag skulle köpa för att ha som enda planka då jag inte vill konstant loopa ur vid större hopplandningar, men den är riktigt rolig hursomhelst.

Tillbaka
Topp