Burton Se7en!

Viktoor

Medlem
Burton Se7en!
Står nu på en Burton Dominant från ett par år tillbaka men är kanske sugen på något nytt snart.

Vill ha en bräda för park/rails och allmän busåkning. Lättåkt, poppigt och lekigt.
Har kikat lite på Burton Seven. Någon som har erfarenheter av denna bräda? Tips på andra med Twintip och centrerad stance?
Väger ca 65kg och är 180cm lång.
Tack på förhand!

Piis!
//Vick

Burton Se7en!
håller med sandgren.

åkte själv på rome agnet och gnu riders choice förra säsongen.
agenten e mjukare och något bredare. föredrog den.

vill man ha en lite styvare bräda är dock riders choice riktigt schysst!

Burton Se7en!
Några twins, vissa är bakmonterade 10mm...

Burton Blunt, billig
Burton Uninc, dyr
Bataleon Evil twin
Nitro T1
Nitro T2
Nitro Misfit
Nitro TO
Capita Stairmaster
Sims The Vice
Allian Kale Stephens
Sapient PNB1
Sapient Kurt Wastell
Sapient Evolution

Burton Se7en!
Jää! tack för svaren!
Har kikat lite på Bataleon.. Grymt kul med lite nytänkande på plank-fronten, men hur funkar det egentligen?

Känns som UnIncen är för rejäla personer som kör stort, alltså inte mig. =/
Måste även erkänna att jag har svårt för att åka på annat än burton, trist jag vet men jag har svårt att hitta nått märke med rätt form på brädorna och som känns rätt. Skittrist!
Men hur svårt kan det vara att hitta en bräda som är rätt? Finns ju trots allt en hel jäkla massa olika...

the search goes on.
fler åsikter! =)

Burton Se7en!
Ja du, jag säger att byt märke, ja har aldrig haft samma märke, om inget annat kan du ju hyra nån först o sen
bestämma vad som tycks.

Burton Se7en!
ja men det är ju tyvärr så att skiduthyrningarna i sverige och norge inte direkt har dom brädorna jag är intresserad av.
får se vad som blir.

Burton Se7en!
jag tycker du ska gå på en seven.. den e fin =) å skön. säkert val, onödigt att prova oprövade farliga saker :P Seven e rolig å ältt att köra på, grym bräd! go for it

Burton Se7en!
tycker oxå du ska gå på burton 7 grym bräda !!! som bonus kan ja tilläga att den e paintad me motiv från londons tunnelbana kanse inte de vicktigaste men iaf..lycka till me köpet va än blir..

Tillbaka
Topp