Butiken med billigaste priserna på Oakley goggles?

LeMoniteur

Ny medlem
TJA......

Vilken butik (stockholms området / internet med shipping till sverige, alternativt svensk internetbutik) har de lägsta priserna överlag på oakley glasögon?
Har kollat runt en hel del själv - och det är ju bara att konstatera att det är synd att man inte bor i USA själv. Priset är ju extremt mycket lägre över lag där ju - men nu bor man ju i sverige så....

Har kollat på edvalds mtb: internet butik - men jag tycker deras priser är småhöga ( 1350 - 1500 för oakley crowbar t.ex....)

Vad säger ni, har ni nån bättre affär med bättre priser????

Ne men ta en titt så kanske du märker!

synd att dem hade så få modeller på junkyard bara...

och på www.mbstores.com hade dom inte corwbar - för det är väl dom jag tänker köpa... =)

blue-tomato.at har köpt ett par crowbar för 1100 spänn inklusive frakt de kommer fram på torsdag.. skickas med UPS så man kan se var dem är hela tiden... :)

tittade på den hemsidan - men dom har så få modeller och färger! Edvalds kanske är bäst ändå, där står det på deras hemsida att man bara ska kontakta dom, så fixar dom fram "rätt modell till rätt pris" - vad nu det kan tänkas innebära i prisväg... Men det kanske är bäst ändå...? =)

Det är bara att kolla på sidan, men för att göra det lite enklare för dig:

$ 27,70 för frakt till Sverige

$ 11,99 för gift wrap = inslaget

Anledningen till att man vill ha packetet inslaget, är för att slippa eventuell tull som man annars kan råka ut. Jag vet inte vad tullen kan kosta?

Mvh Micke

Jag spanar också på några googles. Är sugen på Oakley Wisdom. Vad innebär respektive alternativ på glasen, t.ex. Black Ididium, är det bara så man inte kan se genom glaset eller ger de andra egenskaper som bättre syn, ljusreflektion etc?

Mmarkus sa:
skidfreek sa:
synd att dem hade så få modeller på junkyard bara...

och på www.mbstores.com hade dom inte corwbar - för det är väl dom jag tänker köpa... =)
En egen Korvbar?.
Där skall jag äta ofta.
Hahahaha! Såg det där jag med och tänkte samma sak, när jag sedan bläddrade ner på sidan och såg ditt inlägg brast jag ut i ett ännu större skratt :)

Henning 21. Jag önskar mig det i present men iaf. Är de universal i storlek? Vad är det för extra glas?ur mkt har du tänkt dig?

tänk på att jag kanske har dyslexi.... kanske lätt blandar ihop R med O och placerar dom på fel ställen.........

alesta sa:
Henning 21. Jag önskar mig det i present men iaf. Är de universal i storlek? Vad är det för extra glas?ur mkt har du tänkt dig?
Universal storlek. Nja de är ju lite större en de flesta. Som dom vanliga. Men det är det där glaset på länken som är det nya. Framgick inget bra såg jag nu. Men jag har ett persimmon glas också fast det är inte nytt. Själva inner glaset^ är bortaget för det var repat ganska mycket. ( fick det glaset av en kompis )

Pris = BUD.

Senast ändrad:
Om jag räknat ut allt rätt så kostar ett par wisdom 1051 spänn inkl. frakt ifrån mbstores.com!

Det är ju värt det.
Någon som handlat från den sidan innan?

alesta sa:
Jag spanar också på några googles. Är sugen på Oakley Wisdom. Vad innebär respektive alternativ på glasen, t.ex. Black Ididium, är det bara så man inte kan se genom glaset eller ger de andra egenskaper som bättre syn, ljusreflektion etc?
Ger så klart bättre syn , ! man får sånhär lasersyn som james bond har i sina solbrillor så man ser igeom alla kläder, perfekta när d går på krogen eller bara ska ragga lite i liftkön, kan du kolla in vem som är rakad och inte direkt :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp