Bygga rail..

TheDanne

Ny medlem
Bygga rail..
Börjar bli lite långt att åka nu för att få träna o hoppa runt lite. Har bestämmt mig för att med hjälp av ett gäng sj-pallar som startramp och ett rail få träna på hemmaplan..äntligen!
Hade vi inte detta med railbygge uppe för ett tag sen..?? Någon som kan länka till den sidan..? Eller är det någon som sitter på en riktigt bra ritning på ett rail som man kan ha i trädgården??
Ha det!
// Danne

Bygga rail..
jag håller på att bygga en rail på slöjden... skit i ritning och improviser istället och ha kul med svetsen.... men grunden är ju att metallen måste vara tjock och att du svetsar ihop tvp metallrör som stång som du rajlar på...

Bygga rail..
Hehe.
Jag tycker nog du ska rita ut hur du vill ha den först =) Om inte du är helskillad på att svetsa...
Som sagt, sno från ngt industriområde eller så snackar du me nån rörfirma, som lägger ledningar el. dyl..

Fattar fan inte hur ni kan få göra de i slöjden!!! Tjatade som fan på min högstadie-träslöjdslärare men han gav sig inte, fast ni kasnke snackar om gymnasite-slöjd?

Skulle va så gött om man kunde få svetsa ett rail på slöjden ;) Kanske litete jobbigt å släpa in 2 10meters rails *kling klong* i salen bara =)))

Lycka till iaf, så avis ;PPPPPPPPPPPPpp

Bygga rail..
Varför ska alla ha färdiga ritningar för??? Är verkligen ni så dåliga att ni kan rita upp en egen eller bara improvisera??

Bygga rail..
Just det, improvisera är det rätta ordet.
Jag och en kompis tog en 4 meter lång stock, la upp den i backen och öste på.
Det fungerade finfint.... Inga repor eller annat tjafs

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp