nej de går bra , bara o lämna in på stadium eller inter sport kostar 150kr o blir perfa,stighall sa:TJo! Har mina bindningar mer bak än fram. Och jag undrar om man skulle placera dom i mitten istället skulle det påverka hållbarheten på skidan på något sätt? Med tanke på hålen som uppstår