Byxor till Gul Oakley-Jacka

oj, har du modellnamn och årsmodell på jackan? isåfall kanske de finns en byxa till dem från början som också är gul?

annars kan de bi svårt att hitta någon färg som matchar.. finns en stor chans att de blir missmatch och ser fult ut istälte för snyggt. då skulle jag istället sata på en svart byxa tex om du inte hittar orginalbrallorna från oakley med exakt samma färg!

fasen också, är det så illa! Det är ju en Oakley Mystic dock vet jag inte årsmodellen -.- Och det är skitsvårt att hitta färger som passar eftersom det är svarta små streck i jackan. Men funderar på att köpa blåa brallor istället!

Du kan ju köpa andra gula brallor om du verkligen vill ha gula men finns en stor risk att de inte ser så snyggt ut utan mera som att du försökt hitta rätt men misslyckats.. vilket i min mening inte är så coolt.. ;) men alla har ju olika smak!

ja blåa brallor skulle säkert funka fint! du får kika lite på nätet och se om du hitta rnågot som faller dig i smaken!

nee det måste vara samma nyans annars ser det bara ut som ett deesperat försök vilket är patetiskt xD Tipsa gärna om några blå brallor som kanske inte är Helt blåa, utan nån mindre svart/vit detalj! =)

Jag har en Mystic pant i XL liggandes här hemma. Dock är det den gråa. Samma tyg och struktur, skulle nog funka fint tillsammans.

Satsa på en anna färg istället!
Lila, rött eller blått passar bra till gult.

Tillbaka
Topp