G gibson_les_paul Ny medlem 2008-01-03 CAD-program för att designa parker.... #1 hej! vet någon om det finns ett CAD-program som är anpassat för att rita en park med hopp och rails osv..?
hej! vet någon om det finns ett CAD-program som är anpassat för att rita en park med hopp och rails osv..?
RHillblom Medlem 2008-01-03 CAD-program för att designa parker.... #2 rails kan du ju lätt rita i CAD inventor, men en hel park kanske blir svårt.
surfinglife Ny medlem 2008-01-03 CAD-program för att designa parker.... #4 CAD är ett program för att måla och designa upp 3D-strukturer...
surfinglife Ny medlem 2008-01-03 CAD-program för att designa parker.... #5 Men 3Ds MAX skulle jag nog föreslå, nog de snyggaste jallefall?
FF Aktiv medlem 2008-01-03 CAD-program för att designa parker.... #7 3ds max är väl mer för att designa en pryl i taget? Eller du kanske behöver använda det i kombination på något sätt med ett CAD-program? Tror det finns något program som heter autocad.
3ds max är väl mer för att designa en pryl i taget? Eller du kanske behöver använda det i kombination på något sätt med ett CAD-program? Tror det finns något program som heter autocad.
F Fredrik08 Ny medlem 2008-01-03 CAD-program för att designa parker.... #8 Adt autocad.. Använder jag i skolan. För att rita hus. Men det är ju liknande. För att köpa programet så kostar det typ massor med tusenlappar. .. Men det finns ju andra sett!
Adt autocad.. Använder jag i skolan. För att rita hus. Men det är ju liknande. För att köpa programet så kostar det typ massor med tusenlappar. .. Men det finns ju andra sett!
marer Ny medlem 2008-01-03 CAD-program för att designa parker.... #9 ^ ..snatta direkt från markbutiken