Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja jo jag har en Tesla M3. Den har camp mode. Men var inne på lite utrustning, tekokare osv. Men kollar därenda elbilen som går att ”campa” i är väl Tesla (som har camp mode)?
Men jag tror du hittar bättre svar på ex Tesla forum för den här typen av forum![]()
Japp, får göra så. På med brasan å kanske tekokaren för lite varmt käkNja är bara köra på precis som på sommaren, dvs dra igång Camp Mode, fram med en kall en, kryp ner i "sängen", och sen på med Mamma Mia på skärmen (alternativt på med brasa om romantiskt besök).![]()
Vallajärn!Hyundai Ioniq5 och 6, Kia EV6 och EV9 har alla ”campmode”
Även eluttag inne i bilen och ute som ger 230V 16A.
Så med ”rätt bil” har du alla möjligheter och kan ta med de elprylar du finner lämpligt. Kaffebryggare, våffeljärn, raclettejärn, airfryer mm
Finns vattenkokare på 12v, men kommer ta längre tid. Om jag minns rätt det väl 15 A på 12v uttaget så max 180w. Finns även stekpannor på 12v men känns lite klent. Vanligt stormkök med gasol har jag kört. Men, en sån här lösning hade vart nice, slipper man gå ur bilen när det är kallt å jävligt, bara veva ner rutan och laga maten inne från bilen: https://www.etsy.com/de-en/listing/1595247404/camperini-minimal-hanging-worktop-with-aJa jo jag har en Tesla M3. Den har camp mode. Men var inne på lite utrustning, tekokare osv. Men kollar där![]()
Schyst! Funderar annars på en converter 12 v till 240 voltFinns vattenkokare på 12v, men kommer ta längre tid. Om jag minns rätt det väl 15 A på 12v uttaget så max 180w. Finns även stekpannor på 12v men känns lite klent. Vanligt stormkök med gasol har jag kört. Men, en sån här lösning hade vart nice, slipper man gå ur bilen när det är kallt å jävligt, bara veva ner rutan och laga maten inne från bilen: https://www.etsy.com/de-en/listing/1595247404/camperini-minimal-hanging-worktop-with-a
Najs, synd att inte min Model 3 har eluttag. Den har enbart USB samt 12 v.Hyundai Ioniq5 och 6, Kia EV6 och EV9 har alla ”campmode”
Även eluttag inne i bilen och ute som ger 230V 16A.
Så med ”rätt bil” har du alla möjligheter och kan ta med de elprylar du finner lämpligt. Kaffebryggare, våffeljärn, raclettejärn, airfryer mm