Canada

Tonje

Ny medlem
Canada
Heisann!!
Er i Vancouber naa, har gaatt paa skole en stund. Men naa er jeg ferdig og setter kursen mot Fernie! Om det er noen andre der som er interessert i selskap er det bare aa si fra. Reiser aleine.
Tonje
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp