Capita Ultrafear 10-11 - pros & cons

OakGroove

Ny medlem
Capita Ultrafear 10-11 - pros & cons
Funderar på att köpa en Ultrafear och undrar lite över flex, pop etc... Är brädan för hård för rail eller för mjuk för hopp? Något jag ska tänka på innan jag köper den?

Skulle vara tacksam för personliga tips!
 
Capita Ultrafear 10-11 - pros & cons
Många säger ju att den är väldigt lik Horrorscope och min erfarenhet av horrorscope är att den är ypperlig till jibs och gröna, röda linjen. Go för rails mm.

Det enda dåliga med horrorscope var den dåliga popen.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp