Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Funderar på att köpa en Ultrafear och undrar lite över flex, pop etc... Är brädan för hård för rail eller för mjuk för hopp? Något jag ska tänka på innan jag köper den?
Många säger ju att den är väldigt lik Horrorscope och min erfarenhet av horrorscope är att den är ypperlig till jibs och gröna, röda linjen. Go för rails mm.
Det enda dåliga med horrorscope var den dåliga popen.