Cébé, gula med spegellins

yes_sir

Ny medlem
Cébé, gula med spegellins
Är ganska så mycket nybörjare i det här med vilken färg som är bäst på glaset i goggles osv.

Jag köpte mig ett par Cébé 1548 som hade gult glas och spegel utvändigt. Vad tror ni om det? Passar de bäst i dåligt väder då, eller i lite solsken med?
 
Cébé, gula med spegellins
Filleee sa:
ja har gult spegelglas på ett par dragon brillor.. funkar i allt förutom mörker!
Hmm, det är kanske för att du en senapsgul lins, de fungerar inte lika bra i mörka förhållanden som en guldfärgad eller en ljusgul lins. Själv så har jag en guldfärjad lins från ett franskt skidmärke som fungerar underbart!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp