Hmm, det är kanske för att du en senapsgul lins, de fungerar inte lika bra i mörka förhållanden som en guldfärgad eller en ljusgul lins. Själv så har jag en guldfärjad lins från ett franskt skidmärke som fungerar underbart!Filleee sa:ja har gult spegelglas på ett par dragon brillor.. funkar i allt förutom mörker!