Chalet/lägenhet/Agency i Verbier, mars -08

  • Trådstartare Trådstartare l-e
  • Start datum Start datum

l-e

Ny medlem
Chalet/lägenhet/Agency i Verbier, mars -08
Hej,

Ska ner till Verbier i mars -08 och ser efter lägenhet eller chalet i centrala Verbier för 10-12pers inkl en eller två småttingar (0-2år). Någon som kan rekommendera något eller någon man kan kontakta.

Tack

/l-e
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp