Chamonix - Stuga?

vipbudse

Ny medlem
Chamonix - Stuga?
Hej,

jag och 5-15 kompisar har tänkt att åka på skidresa till alperna. Vi funderar på Chamonix men vi kan inte hitta någon bra stuga. Vi vill ha en stuga som ligger mitt i backen, priset spelar inte så stor roll bara stugan ligger nära backen, inga stugor precis bredvid och att den är ny och fin. Någon som har något tips på bra sidor för att hitta en sådan stuga eller har någon att hyra ut?

Var tycker ni är bäst att åka?

Om det är någon som är intresserad av att följa med så är det bara att hojta till!

Tack på förhand.

Pontus Ekenberg

Chamonix - Stuga?
Tror det du er på jakt etter er rimelig umulig å finne i Chamonix...
For det første, så er jo "hytte rett ved bakken" egentlig mer en typsik norsk/ svensk sak såvidt jeg har sett til nå. Mer vanlig med pensjonater (vertshus med et mindre antall rom, husverten bor også selv i huset) i alpene - men siden husverten bor i samme hus er det kanskje ikke noe slikt dere var på jakt etter?
Da må dere lete etter det som kalles "chalet"
Men om de ligger nærme bakken. Hm.

Drar dere til Chamonix så kommer dere til å kjøre skibuss uansett - fordi skisystemet er sprett gjennom heile dalen og det er bra skikjøring både på Grand Montets, Brevent/ Flegere og Le Tour. Fra Chamonix tar det ca 20 min med skibussen til Le Tour.

Men se litt hva du finner gjennom linkene på sidene www.chamonix.com og www.chamonix.net

Men hvis dere er interessert i bra offpiste skikjøring i et større skisystem og vil slippe å kjøre skibuss morgen og kveld så kan jeg anbefale Verbier i Sveits.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp