Chamonix V.8 2007

Kr1lle

Ny medlem
Chamonix V.8 2007
Tja,
Vi är ett gäng på 20 killar som bokat chamonix v.8 2007, några fler som ska ner?
Vi ska nämnligen slänga upp lite before ski fester nu i höst och vinter, så ni kan hänga på om ni vill =)

för övrigt tar jag gärna emot sköna tips om fest,skidåkning m.m. i Chamonix!

Ski out!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp