Chamonix

serdo

Ny medlem
Chamonix
HJÄLP MIG!!!

Maste ner till alperna o helst till Chamonix denna vinter! Ifall det är nagon som sitter o trycker pa en lägenhet som jag o tre andra stabila uppsalabor skulle kunna hyra över säsongen sa skall jag upphöja er till gud/gudinna pa livstid!

Hör av er till Micke, serdo@mail.com
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp