Cider Cider Cider

MEstenberg

Medlem
Cider Cider Cider
tjena tjena

Vad dricker ni för cider?
Jag har ju själv inte börjat, men tänkte att det är bra att vara ute i god tid.
Hur får man tag i importerat? typ plattor eller vad det heter?

Vilken cider får man mest % alkohol för pengarna? Är det huvudsaken, eller är kanske smak viktigare?

Isbitar i cider, är det okej eller räcker det om den är väl kyld?
Vill ni diskutera annan alkohol än cider får ni starta en ny tråd.

Cider Cider Cider
Du är bara 14 kanske lite väl god tid att vara ute?
Men smakmässigt gillar jag mest skogsbär, finns i 2,25% så slipper man alkoholeffekten, resten smakar skit!
Inte för att jag inte drack innan jag blev 18... men 14 är fan för ungt!

Cider Cider Cider
Du ska dricka vin vin vin! ;> Annars så är Icas pärondryck med ciderkaraktär fet (;

Cider Cider Cider
Han driver bara med felix gamla tråd, haha. ungefär som jag driver med alkohol, snus, och röka på-trådar för tillfället.

Cider Cider Cider
haha felixtråden! :D Den var riktigt go den, det här är mest wannabe skapa-kopia-tråd-trenden som växt fram senaste dagarna i forumet. Tyvärr.

Cider Cider Cider
sodastreama vätskan från dagens träningsstrumpor... mhuuagnifico (smaken kan variera men är man ute efter % "alcohol" då jävlar)

- har man kliande blåsor/sår eller liknande rekomenderas det att man tar det lugnt, svampar och sånt ska man fan inte leka med

Cider Cider Cider
433 sa:
sodastreama vätskan från dagens träningsstrumpor... mhuuagnifico (smaken kan variera men är man ute efter % "alcohol" då jävlar)

- har man kliande blåsor/sår eller liknande rekomenderas det att man tar det lugnt, svampar och sånt ska man fan inte leka med
Om du inte är nöjd med smaken finns dock ett knep till...
börja spela fotboll och häll i lite svett från benskydden(inehåller grymt mycket salt) , då ska du se att de blir sket gött! (believe me, I tried)

Cider Cider Cider
Ge mig en öl, så ska du se jag vaknar till, ge mig en ÖL så gör jag vad du vill.

Öl is the shit!

Har du inte smaken för öl så hamnar du i en stor ciderpöl!

/ han som dricker coola+bjurtjärns vatten nu.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp