Claim, THE GREATEST SKI MOVIE EVER!

eddeH

Ny medlem
Tjena, har sett filmen Claim nu på kvällen och de må jag då säga. Den lever upp till "The Greatest Ski Movie Ever". Jag laddade inte hem den utan lånade av en kompis.

Parkdelarna i filmen va heeelt galna. När Colby West släpper lös skidorna till Tom Jones äre så att jag tappar båda hakorna(nej jag e inte tjock). Han bokstavligt talat stompar ALLT!. PK Hunder och Jakob Wester va inte sämre utan levererade högklassiga trick på löpande band.

Puderdelarna som jag vanligtvis spolar förbi såg jag med nöje på idag. Allting var bara så jag med nöje tittade när Kaj Zackrisson och grabbarna åkte i ilfart ner för bergen i två meter puder. De bästa i puderdelen var nog när man får höra hur Kaj låter när han åker.
- Shit a huge drop!
- And he made it!
- iaisiaiaiaiaaaaaa!!!
Något i den stilen.

Till alla som inte sett den rekommenderar jag att dom köper den! Man kan nog aldrig få för mycket! (inte ladda hem de e olagligt).

PeaceOut!

Håller med till 100%! sjukt roliga scener där man upplever åkarupplevelsen till 100, älskar den filmen:).

Jao, älskar också den filmen. Bra musik också, speciellt Chris Rubens, Westers och den där alla kraschar!

Ifall någon undrar:

Chris Rubens del - Man Without Wax - Wrecking Machine

Westers del - The Wombats - Lets dance to joy division

Kollaget i slutet med krascher - Ace Frehley - New York Groove.

Så! Nu har jag gjort mina good deads för 2009! :D

OskarHolmblad sa:
Jao, älskar också den filmen. Bra musik också, speciellt Chris Rubens, Westers och den där alla kraschar!

Ifall någon undrar:

Chris Rubens del - Man Without Wax - Wrecking Machine

Westers del - The Wombats - Lets dance to joy division

Kollaget i slutet med krascher - Ace Frehley - New York Groove.

Så! Nu har jag gjort mina good deads för 2009! :D
Good deads?
Inget good deeds för den delen heller.
Varför? Jo... https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=50753

claim e sjuk, men det är för mkt puder och för lite jibb trk jag. men det e heelt stört snyggt filmat alltihop,

Senast ändrad:
Gillar verkligen inte Claim, PK's, Colby's och Simon's del var det enda som verkligen var värt att se. Resten är inte särskilt bra. Överskattad som fan

Så bra var den väl ändå inte? jag tröttnade ganska snabbt och kollade max 20min.
Som sagt är Turbo sjuuuukt mycket bättre. har sett den 4ggr från början till slut nu och Claim orkade jag inte ens kolla halva på.

Claim är sjukt överskattad och det här med THE GREATEST SKI MOVIE EVER är ju bara töntigt.

Visst Turbo e en fin film som också ligger fem i topp på min lista men Claim, jag säger då bara de.

Ja vad ska man säga. Den är rätt bra om man uppskattar grymm puder åkning för den är helt sjuk ska jag säga. Inte lika sjuk som seths i Under the infulence(stavning) men den är riktigt bra och att se Kaj köra stenhårt gör det bara bättre.

´Park delarna var rätt dåliga förutom westers del. Visst är Colbys del riktigt skön men mjea skulle hellre vilja ha mer åkning än musikvideo hehe ;). Pk,s del förstörs helt och hållet av den sämsta låten och MGMT,s kids jag hört under hela 08 men åkning är bra men Matchstick kan fan inte redigera park delar. Det försöker få det coolt med fina vinklar men det blir ändå inte bra.

Njea det fanns bättre filmer än claim i år. Reasons var bäst tycker jag som hade bra och skön variation under hela filmen. Sjukast del i år var sammy carlsons i TGR,s Under the influence som var sjukt skön! :D

Somnade för att den sög så hårt fasten jag hade 4 nyförtärda redbulls i kroppen.

Sjuk skam att kalla den där filmen för bästa någonsin. Seriöst max en 2.a av 10

Jag tycker den var bra iallafall, verkar som många här haft riktigt höga förhoppningar innan dom sett den, kan ju vara det som förstör också.

oops, my bad.

Senast ändrad:
håller med många här!
sjukt överskattat den var ju inte äns bra!
kom ju ut så sjukt många som var mycket bättre i år!!!!!!!

Gillar också Claim. Dock tycker jag SSD var både roligare och bättre.

Ang. turbo: Nej, en skidfilm blir inte bra bara för att Tom Wallisch är med. :)

Förövrigt tycker jag fortfarande att Journal är den bästa filmen änsålänge i år.

Är det förästen någon som vet om Hunting Yeti-gänget kommer med någon ny säsong i år?

gregorius sa:
OskarHolmblad sa:
Som vissa på TGR skriver,

JONG!
Hahaha. Jag är verkligen inte en JONG.

(Kolla min siamestvilling Oscarius så ser du att vi har varit medlemmar rätt mycket längre än du.)
Haha, är du knasig.. Om någon gör en användare prick nu och döper sig till Kallenator så betyder ju inte det att han vart medlem lika länge som Jeppenator :P

felix sa:
gregorius sa:
OskarHolmblad sa:

JONG!

(Kolla min siamestvilling Oscarius så ser du att vi har varit medlemmar rätt mycket längre än du.)
Haha, är du knasig.. Om någon gör en användare prick nu och döper sig till Kallenator så betyder ju inte det att han vart medlem lika länge som Jeppenator :P
Tänk såhär..
Jeppenator skulle göra en Kallenator?

gregorius sa:
OskarHolmblad sa:

JONG!

Åh gud. Jag ger mig, misstänker att jag annars får ett argt samtal från någons mor för att jag har retat lilla oscarius på hans favoritforum.

Lycka till med livet.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp