Jag har försökt där själv en gång i tiden, i min värld är det forumet rätt så dött. Mina framgångar har varit betydligt större på freeride...xSooLx sa:Det verkar inte vara världens aktivaste forum men du kanske kan öka statistiken... kolla här på Utsidan
Haha, ja det betvivlar jag inte en sekund! Det såg rätt glest ut mellan inläggen... men... det var ju iaf ett breddande svar till OP!Vattendroppe sa:Jag har försökt där själv en gång i tiden, i min värld är det forumet rätt så dött. Mina framgångar har varit betydligt större på freeride...xSooLx sa:Det verkar inte vara världens aktivaste forum men du kanske kan öka statistiken... kolla här på Utsidan
Jaaa, och den trådskaparen gillar ju inte folk heller, så han kan gott hålla till på det forumet...erik_lagg sa:här finns en toppturstråd som börjar med en tackling mot freeride:
https://happyride.se/forum/read.php/1/2860178
Vad sägs om den här..!erik_lagg sa:Håller med. Lite tråkig start på tråden men sen ser den ganska innehållsrik ut. Men det borde väl gå att få till något liknande här (ifall det inte redan finns).