Contour 1080p HD eller GoPro HD?
Så du tycker att jag ska köpa en gopro? Spelar det någon roll mellan 1an och 2an? Jag är ju ingen värsting kille utan vill bara använda den till dykningen osv
vilket paket ska jag köpa isåfall? vill ju gärna ha den runt huvudet och ha masken på mig samtidigt^^
Kan du länka ett sånt där specialhus?
masken på mig när jag dycker
Är nått annat jag ska tänka på/köpa för att få så klar och bra focus bild som möjligt? visserligen ska jag till världens bästa dykningsställe så sikten kommer vara klar men ändå? kan verkligen inget om sånna här saker...
Vad är det alla snackar om att man hellre ska ha flera små minnen (8GB) än ett stort (32GB)?
Nu har jag ställt en massa frågor och jag skulle väldigt gärna uppskatta om nån av er hjälpte mig med det här! tack!
HJÄLP!
Kan du länka ett sånt där specialhus?
Är nått annat jag ska tänka på/köpa för att få så klar och bra focus bild som möjligt? visserligen ska jag till världens bästa dykningsställe så sikten kommer vara klar men ändå? kan verkligen inget om sånna här saker...
Vad är det alla snackar om att man hellre ska ha flera små minnen (8GB) än ett stort (32GB)?
Nu har jag ställt en massa frågor och jag skulle väldigt gärna uppskatta om nån av er hjälpte mig med det här! tack!
HJÄLP!
Senast ändrad: